Translate

pondelok 8. júna 2015

...nie sme len o koncertovaní....

"Naučila som sa ako byť zodpovedná, ako mať s ľuďmi lepšie vzťahy a v neposlednom rade aj lepšie spievať.
Každý utorok s radosťou odchádzam zo školy a na otázky spolužiakov s hrdosťou odpovedám, že idem na Fusion.
Fusion ma mení vo viacerých ohľadoch, napríklad ako byť vďačná za to, čo mám
a nehanbiť sa."


"Cez ľudí vo Fusion som zistila, že som schopná vecí, o ktorých by som nikdy nepovedala, že ich zvládnem. Super moment bol, keď som učila hrať Lenku na gitare. Nikdy som si nemyslela, že budem mať schopnosť a odvahu niekoho niečo naučiť."

"Naučil som sa tvoriť hudbu s viacerými ľuďmi a rešpekovať ich.
Uvedomil som si, že najdôležitejší sú ľudia/vzťahy."

..........

A presne toto sme chceli priniesť i nášmu publiku v nedeľu poobede, 7.júna. 
Aby si nielen vypočuli ďalšie nové piesne,
ale aby zažili zlomok z toho, čo zažívame my,
na našich pravidelných nácvikoch!

Bol to neobyčajný koncert.
Ďakujeme všetkým za účasť 
a
tešíme sa na Fusion leto:
tábor
pikniky
music jams

...pred spievaním poriadna rozcvička...


...superheroes....
my sme superheroes

...fusion znamená aj zamýšľanie sa nad životom...

....we're never going back to ok...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára